Loading…
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3

Exploze herního video obsahu!

Živé video streamy a herní video obsah (game video content/GVC) se stal na Netu obrovským fenoménem. Na YouTube je GVC druhým nejvíce sledovaným proudem, hned za hudebními videi. Videa Minecraftu mají na Youtube více sledujících než kočičí videa.

S rostoucí oblibou dívat se, jak ostatní lidé hrají video hry, rostou příjmy populárních hráčů a streamerů. Například – nejpopulárnější finský video game streamer si v roce 2016 vydělal 173 369 Euro.

Číst dál...

Blahopřejeme: Praha 6 získala ocenění za nejlepší projekty prevence kriminality v Praze

Magistrát hlavního města Prahy vyhlásil soutěž o nejlepší projekty prevence kriminality na území hlavního města Prahy realizované v letech 1997 až 2017. Cílem soutěže bylo připomenout problematiku prevence kriminality široké i odborné veřejnosti, ocenit úspěšnou preventivní práci v oblasti prevence kriminality na komunitní úrovni a podpořit výměnu zkušeností a sdílení dobré praxe v rámci hlavního města Prahy.

Městská část Praha 6 přihlásila do soutěže projekt „PRAHA 6 BEZPEČNĚ ONLINE 2015“, jehož cílem bylo zaměření na prevenci elektronického násilí a kriminality na území Prahy 6.

Číst dál...

Senioři k bezpečnějšímu internetu

Pravidelná měsíční setkání se seniory se stala dobrou tradicí Národního centra bezpečnějšího internetu. Jedná se o neformální setkání, spíše ranní posezení se šálkem kávy a besedou na téma, jak být bezpečněji online. 

Převážná část dvouhodinových setkání je věnována úvodnímu školení na předem dohodnuté téma. V další části se věnujeme sdílení nových poznatků a případně dotazům ohledně vzdělávacích online kurzů, které jsou zdarma online přístupné v sekci vzdělávání na webu Seniorionline.cz.

Číst dál...

Internet věcí, hračky, rodiče a připojené děti 

V nové éře propojeného života se předmět užívání nových technologií dětmi a následné otázky ochrany soukromí a bezpečí stávají pro rodiče prioritou. Family Online Safety Institute (FOSI) dnes zveřejnil novou studii, která zjistila, že rodiče, jejichž děti mají své vlastní připojené zařízení nebo účet na sociálních mediích, jsou o výhodách této technologie značně optimističtější než ti, jejichž děti je nemají. Přitom 3 z 10 rodičů uvádějí, že jejich dítě má internetovou hračku.

Zpráva "Připojené rodiny: Jak rodiče uvažují a jaké mají pocity ohledně chytrých věcí, hraček a internetu věcí" zkoumá porozumění a úroveň pohodlí rodičů, jejichž děti používají připojené hračky a zařízení v domácnosti. Dalšími zkoumanými tématy bylo, co považují rodiče za největší přínosy a hrozby, důvěra ve sledování a kontrolu používání těchto technologií a věk dětí, které je používají nebo vlastní.

Číst dál...

Tyto stránky využívají soubory cookies

Používáním těchto webových stránek souhlasíte s využitím souborů cookie a podobných technologií. Více informací

Souhlasím

Powered by UPC

NCBI chrání produkty společnosti ESET

Our website is protected by DMC Firewall!